Luoyang - Xi'an

26 juli 2017 - Xian, China

Nihoa (hallo),

Poeh deze dag zit er ook weer op!! Dat komt doordat we van 37 graden(wat al warm is) naar 42 graden zijn gegaan. We waren gesmolten. Maar gelukkig we zijn er nog!! ☺
Vandaag hebben we nog de longmen grotten bezocht in Luoyang. Dat was echt super mooi.
Daarna na een vroege lunch de trein gepakt naar Xi'an onze volgende bestemming.
En jawel daar is het nu 42 graden. Je kan beter zeggen welkom in de sauna ipv Xi'an. Daar zijn we vanuit de trein meteen doorgegaan naar de moslim wijk. Wat een drukte daar op die straten. Echt niet nornaal, maar wat wil je met 200.000 mensen in één wijk.
Maar toen we daar kwamen mochten we eerst relaxen en genieten van een voetmassage dat was echt wel lekker. Daarna zijn we naar het hotel gebracht en hebben we daar gegeten. Ook dat was weer lekker. Nu bijna klaar met opfrissen. Nog 1 drankje doen en daarna lekker slapen en ons voorbereiden op weer zo'n warme dag morgen.

Liefs,
Yasmin & Krista

1. Anke:
    26 juli 2017
    Hallo dames,
    Geniet van alle mooie dingen die jullie zien en veel plezier nog! Leuke blog, knap dat jullie dat zo netjes bij houden ondanks de drukke warme dagen!
    Groetjes van Anke
  2. Krista Gronsveld en Yasmin Tukker:
    27 juli 2017
    Dank je wel. Het is ondanks de warmte wel echt de moeite waard. Ik hoop dat jij het ook prachtig hebt in Amerika.
    Groetjes