Kaili

29 juli 2017 - Kaili, China

Joehoe!!!

Zitten jullie in Nederland ook lekker in de zon. Nou wij wel vandaag.
Vandaag was het een dag die iets minder druk in elkaar zat als hiervoor de dagen.
We zijn vandaag opnieuw een Miao Familie wezen bezoeken. Je hebt daar verschillende groepen weer van dus dit was een andere groep.
Deze dames verwelkomde ons om 10 uur 's morgens met rijstwijn. Yasmin zei: ooe niet doen Kris deze is echt heel sterk. Daar was ik blij mee met die waarschuwing.
Aangekomen op hun 'dorpsplein' hebben ze meerdere ceremonies gedaan voor ons van zingen tot dansen. Bij de laatste cerenomie werden we uit het publiek gehaald en mochten we meedoen. Dat heb ik (krista) gedaan. En yasmin heeft er foto's van gemaakt. Daarna gingen we met de groep een hele zware wandeltocht maken door de bergen. Die hebben we ons voorbij laten gaan. We werden om te wachten op de groep met nog een paar andere groepsleden afgezet in een klein dorpje van deze familie(was helemaal niks) waar we later met de hele groep sticky rice hebben gemaakt en hebben gegeten. Niet de sticky rice, maar andere super lekker eten wat ze voor ons klaar hadden gemaakt. Dat was wel weer een belevenis.

Morgen weer een drukke dag voor de boeg. En een spannende tocht. Jullie horen meer van ons als we dat overleeft hebben .

Dikke kus van ons!!!