Begin van ons avontuur door China!!

21 juli 2017 - Beijing, China

Hallo allemaal,

Wat een dag(en) hebben wij gehad!!
Kom je aanlopen op Schiphol ziet het "zwart" van de mensen en krijg je het spontaan benauwd. Waarom hadden we ook alweer voor deze dag gekozen?? Denk je dan.
Na een tocht over Schiphol kwamen we erachter dat we naar balie 1A moesten. Had ik mog NOOIT van gehoord.
Daar aangekomen ia het een hele andere aparte hal en zagen we opeens geen mensen meer!! Dus snel in kunnen checken en door de douane.
Toen we eindelijk dachten te mogen vertrekken heeft het vliegtuig naar Frankfurt half uur vertraging. Nog korteree tijd om over te stappen. Eenmaal aangekomen op Frankfurt hadden we nog 30 min. om het volgende vliegtuig te halen. Wat denk je!!! Moeten we het hele vliegveld over. Zit je eindelijk. Vertrekt ook dit vliegtuig te laat!!
Wel een goede vlucht gehad naar Beijing. Staan we een uur te wachten bij de band. Zie je opeens een grijs ding met je naam erop. En die zegt: Lost en Found. Is de bagage er niet.
Gelukkig is dat bij de hele groep zo. Ja dat krijg je met vertraging zeggen ze dan? En toen we klaar waren hoor je ook nog eens dat je reisleider ook een gecancelde vlucht heeft en er dus nog niet is.
Nu hopen we dat het morgen netjes bij het hotel aankomt en gingen maar even shoppen want we hadden toch dingen nodig.

Beijing al een beetje verkend en al van het eten geproefd. Heerlijk!!
Nu lekker slapen en op naar een goede voorspoedige reis.

Liefs Yasmin en Krista